Na szóval. Amikor odadod a csomagot kattints a "parancsok" gomra.
Kapsz egy feladatot, mégpedig azt, hogy van valaki a harcosok céhe pincéjébe és kérdezni kell tőle ezt-azt.
menj oda hozzá és beszélj vele.No igen itt van a probléma.Nem mond semmit mert kell neki egy bizonyos "Dweemer rejtvénykocka"!!!
Semmi baj a kockát könnyű megtalálni.
-Menj ki a városból ott, ahol a bolha van.
-Menj át a két hídon, és menj egyenesen az erődig.
-Az erődnél van egy tábla.(útbaigazítás)
-Ott fordulj ballra, és menj el a JOBBOLDALI kisúton.
-Egy hídnál vagy.
És itt áljunk meg egy szóra.Látod hogy a híd végén áll valaki.Ha közelebb mész rájössz, hogy útonáll."Seemi baj megölöm".Először én is erre gondoltam.De ez nem jó ötlet.Mert ő egy mágus.Idéz egy csontvázat,aztán varázsolgat.Ilyenkor jol jön a láthatatlanság ital,varászlat,varázstárgy,tekercs vagy az árnyék csillagjegy.
-A híd végén fordulj jobbra.
-Húzd meg a "Törp kart" és sprintelj a barlangba.
És akkor itt nehezedik a dolog.
Ha lemész a lépcsőn NE oda menj ahol a banditák vannak, hanem mássz fel a sziklán és menj be a bal oldali ajtón (elfelejtettem lerajzolni).Ott megkell küzdened egy banditával,és hoppá! Mi van az asztalon?A kocka.Most pedig irány a harcoscéh.Add oda a kockát a pincében álló embernek.Most már mindent elmond a "Hatodik házról" és a "Nearvine kultuszrol".Most pedig irány Cosades (mostantól a főnöknek fogom hívni) és mond el neki amit a harcoscéhben mondtak.
Kész az első főküldetés.
Utolsó kommentek