Morrowind Mania

Ez az oldal a 2002-ben készült "The Elder Scrolls III: Morrowind" nevű játékról fog szólni.

Utolsó kommentek

Linkblog

TÉRKÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉPEEEEEEEEEEEEEK!!!!!!!!!!!

2008.09.22. 18:26 ATESZ 13

Utak,romok,városok 

BKV útvonalak

És a legjob ;)

3 komment

Főküldetés 1 A rubikkocka megszerzése

2008.09.22. 17:31 ATESZ 13

Na szóval. Amikor odadod a csomagot kattints a "parancsok" gomra.

Kapsz egy feladatot, mégpedig azt, hogy van valaki a harcosok céhe pincéjébe és kérdezni kell tőle ezt-azt.

menj oda hozzá és beszélj vele.No igen itt van a probléma.Nem mond semmit mert kell neki egy bizonyos "Dweemer rejtvénykocka"!!!

Szólj hozzá!

Végigjátszás, előszó

2008.09.20. 10:49 ATESZ 13

Most rátérhetünk a főküldetésre! 

A játék elején csináld meg a karaktered, és amikor odaadod a kaapitánynak a papírjaidat ad neked egy feladatot.

ha van 12 aranyad (Könnyű szerezni), akkor a bolhán go balmora,és ott vagy a tanácsklub előtt.

-Fordulj jobbra

-Menj át a hídon

-Menj fel a harmadik házsorba

-fordulj balra

-ott a leghátsó ház

-Menj be

-Add oda a levelet Cousius Cosades-nek(remélem jól írtam le a nevét)

Na, hát egyenlőre ennyi elég is lesz. 

Szólj hozzá!

FIGYELEM!

2008.09.20. 10:33 ATESZ 13

Örülök, hogy vérgre látogatja valaki a blogot, de kérek titeket, hogy regisztrálja-tok a blog.hu-ra és itt irjátok a kommenteket, és ne pc dome-on meg myvipen.

Szólj hozzá!

Skillek,avagy mibõl is áll egy karakter.

2008.07.28. 11:42 ATESZ 13

Skillek. Azt mindenki láthatja, hogy marhasok van belolük. Ez a sok variáció adja a játék varázsát. Ugyanis ezek határozzák meg egy karakter igazi voltát, és a nagy számuk miatt a karakterek elég sokszinûek lehetnek.(faji alapon is persze, és ez most nem diszkriminációnak szánt megjegyzés.) Fontos az is tisztázni a legelején, hogy melyik 10et választjuk ki. Ez a 10 darab fogja a karaktert legyõzhetetlenné, vagy éppen egy kis nyomoronccá tenni. Miért? A válasz nagyon egyszerû. Hiába lehet az összes skillt fejleszteni a játékban akár 100pontra, de csak az adott 10 skill fejlõdése után lép a karakter szintet. És hát kellõ szintlépés nélkül eléggé macerás az élet Morrowindben, gondolok itt az igy esetleg kieso HP és MANA mennyiségre, hogy a többi értékrõl ne is beszéljünk. No de nézzük melyik skill mire is jó valójában...

Szólj hozzá! · 2 trackback

Mágusok Céhe,Balmorai küldetések

2008.07.22. 17:56 ATESZ 13

Bevezető:

Miután megérkezünk Balmorában, és egy picit is szimpatizálunk a Harry Potter féle jelenséggel, akkor valószinu hogy hamarosan a Mágus Céhben kötünk ki. A céhnek otthont adó házikó közvetlen a Harcosok Céhe mellett van, de egyelore jól elfér egymás mellett a ketto. Maga a ház nagyjából 3 emeletes, és aránylag surun lakják. Ha már ottjárunk, célszeru csatlakozni is a céhhez, mert anélkül sajna nem nagyon foglalkoznak velünk. A legtöbb bennlakónál tudunk tréningezni picit, és a fobb varázslással kapcsolatos skilleket fel is tornázhatjuk 50-60 környékére, ha a pénztárcán engedi. Emellet persze szinte minden árul valamit, lehetoség van enchant-olni, varázslatokat venni vagy akár késziteni is. Az alsó szinten, van egy teleport, amibe ha belegórálunk egy kis aprót, el tudunk suhanni pillanatok alatt a többi városban muködo mágus céhben. Amolyan belso gyorsvasút, picit feljavitva. Van egy kis paravánnal elkeritett hely, ágyakkal. Itt alhatunk is, ha céhtagok vagyunk. Na miután berendezkedtünk, a boröndjeinket kipakoltuk, pár törülközot lenyultunk, a vacsorát megrendeltük, akár el is mehetünk a Balmorai Mágus Céh egyik vezetojéhez, Ranis Athryshoz egy kis munkáért. Barátságos egy ember, csupa jókedv és nevetés, de úgy elzavar a francba az alacsony rangunk miatt, hogy öröm nézni. Megkérhetjük hogy segitsen treningezni egy kicsit, de akkor már a mondandóját pár káromkodással is fuszerezi. Igy aztán menjünk talán egy kisebb vezetohöz, az adoniszi szépséggel biró Ajira-hoz, valahol lenn az alsó szintre. O talán lealacsonyodik és szóbaáll velünk.

1. Küldetés: Gombaszedés

Szólj hozzá!

EGY KIS OKTATÁS TOLVAJOKNAK!

2008.07.22. 17:30 ATESZ 13

1. Tolvajkodás ládákból, boltokból - nem zsebmetszéssel.

A lopás elokészülete:
Célszeru mindig olyan muveletet eltervezni, amit a jelenlegi skilljeinkkel el is tudunk végezni. Merthát ha kiderül a dolog, akkor a célszemély marhamorcos szokott lenni, és irány a börtön vagy rosszabb esetben a temeto. Hogy elkerüljük a lebukást, minden akció elott teljes legyen a stamina-nk. Ugyanis ha kevés, vagy szinte nincs is, akkor hatalmas nagy negativ módositót kap a probálkozásunk, ami lebukáshoz is vezethet. Ha nem tudunk aludni vagy pihenni, akkor inni kell gyorsan egy RESTORE FATIGUE italt vagy várjunk egy röpke órát (WAIT). Utána pedig hajrá.

Lopni egyféle képen lehet. Elveszed ami nem a tied :]

Node hogy lopjunk?
 

Szólj hozzá!

Hogyan legyen házad, ahol tudsz aludni is?

2008.07.22. 17:14 ATESZ 13

Keress egy házat, öld meg aki ott lakik és költözz be. Oda pakolhatod a jobb cuccaidat, azok sosem tunnek el a játékban.

Pl. Seyda Neenben:

Szólj hozzá!

Random üvegfegyver

2008.07.22. 16:12 ATESZ 13

Elmélet:

Seyda Neen -> Vivec -> Tel Branora, itt az elsö nagy csigalépcsös ház: Sethan's Tradehouse-ban: lépcsön fel, aztán balra majd lépcsön le, és itt az asztalban van egy üvegfegyver! Mindig másfajta van, de ha szerencséd van akkor éppen megfelel.

Gyakorlat:

 

Szólj hozzá!